Direktlänk till inlägg 9 september 2012

And this is hur min lugg blev

Av Emshi-san - 9 september 2012 22:00

Ja sne som sagt, men meningen ju :)

Imorgon åker min vän till Paris, ha det så jättebra där!

Vi hörs :)

Det var ingen mening med detta inlägget D:

 

 
 
Ingen bild

coffa98

9 september 2012 22:05

fick men för livet............... haahha mhmhm , tha france is gonna taste some winnows ööö

Emshi-san

9 september 2012 22:07

haha live your life with a bagett upprässad i ansiktet (y) öö

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emshi-san - 9 oktober 2012 19:06

  Du hittar mig nu mera HÄR:     www.emshyuna.blogg.se   VI SYNS DÄR ^_^ ...

Av Emshi-san - 11 september 2012 21:50


Och det var seriöst ett ganska hemskt foto. Okej ansiktet är väl helt okej, men jag har ett par ben upptryckta i mitt ansikte mot min vilja plus att det ser ut som att mitt hår har fått gå igenom mycket den dagen, vilket det inte haft D: Men det har ...

Presentation


Fråga mig vad du vill i frågerutan!(“⌒∇⌒”)
Min youtube: http://www.youtube.com/user/emshisan
Min instagram: Emshi98

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards